
Kolejny etap modernizacji linii kolejowej nr 7 za nami
Między Lublinem a Dęblinem kończą się zasadnicze prace przy budowie dwutorowej linii. - Na ponad 70-kilometrowym odcinku, obok przejeżdżających pierwszym nowym torem pociągów, regulowany jest drugi tor i sieć trakcyjna. Wykonawca kończy też pracę na 15 usytuowanych obok niego peronach - informuje Mirosław Siemieniec, rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe.
Na odcinku Dęblin - Pilawa od ubiegłego roku pociągi kursują po dwóch nowych torach. - Pasażerowie korzystają z nowych peronów na stacjach i przystankach: Garwolin, Ruda Talubska, Wola Rowska, Łaskarzew Przystanek, Leokadia, Sobolew, Grabniak, Mika, Życzyn, Rokitnia Stara oraz Dęblin - wylicza rzecznik.
Od 30 sierpnia pociągi pojadą po nowym torze między Pilawą, a Otwockiem. Natomiast od grudnia, zostanie włączony do ruchu drugi tor i skończy się ”jednotorówka” na odcinku Otwock - Pilawa.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie